Saturday, January 29, 2011

holiday ialah cuti...*___*

28/01/2011
bertolak dr melaka ke ipoh dgn bas ** ***** jam 2.00pm

jam 4.30 bas stop di klang smpai jam 5.30..
8.57pm tiba di medan gopeng..

dgn tkutnya bb xprnh trun kt situ trus kol owg yg dijnjikan
tnya da ktne bb da smpai..
die jwb..'haa? da smpai??tggu jap nk hnta 'kwn' blik
SERI ISKANDAR..
AKU PN MSJ JER BB BTERI NSET DA NK KONG
'cpt lar'
die bls
'tggu lg sejam..'
what???!!!!
changgggg!!!! KOJOL SUDAH NSET AKU..(ngek pnya nset time tu nk abeh bteri an..)

jam 8.57pm di medan gopeng..
aku berdiri tggu die dgn beg laptop n kmera..
jam 10 lebih die bru smpai..10 LEBIH K!!
(mls nk ckp 10.?? die smpai)

dh smpai tu phm2 lar aku ngah mrh an..
ckp r smpai 1000 ptah perkataan pn aku xkn ckp..majuk ok..

(nmpk x mka aku ngah mrh + mjuk tu??comei??)

pas tu g mkn n jalan2 smpai manjung..(dpt mkn ilang mjuk)haha

29/01/2011
sarapan pg dgn roti bakar telur cheese pebenda ntah dgn

(cdp jgk lar)

 teh ais..

( nyum nyum :p )

mkn tgh ari aku amik nc goreng biasa dgn laici..
2.00pm gerak ke train station..
smpai jam 3.00pm..
tket jam 5.57pm..

(tgk betul2 5.57pm okehhh)

so,membuang msa dgn
mencangak
melangut
melopong
mencuci mata
menunggu
memandang
mencapap
dan


da smpai wktu nk nek train..

( haa, kalut jln tggl owg..)
abaikan sketchbook lam plastic beg tu keyh..
mencacatkn pemndangan tul...snap curi2 ni..haha

6.15pm train gerak..
10.24pm tiba di BUTTERWORTH..
10.56..changgggg!!!
smpai uma..yahoooo!!
holiday!!!cuti cuti cuti!!!

p/s : da jnji tggu kt medan gopeng tp g anta kwn dr ipoh ke sri iskandar dulu pas tu ptah blik dr sri iskndar ke ipoh np??
taw x sy tggu sowang2 bpe jam cm nk gila dgn bteri nset da abeh xdpt kol?? awk ckp pe??
'sian dkt die dh lar pmpuan xkn nk biar sowang2 kot??
anta r die blik jap..agpn da mlm kn'
ohhh...bru sy taw sy ni bkn pmpuan kot..abeh ape??
pondan?? pokok?? xpn tiang?? yg sy tggu tu wktu pe??bkn mlm??subuh??
yer lar kwn kn ag pnting xley bia sowang2 bia awek sowang2 xpe..
hahahahaha






No comments:

Post a Comment